Статті

Богослов'я Для чого ми приймаємо Таїнство Хрещення і що воно означає? Роздуми про Символ віри, частина IX

Євангеліє від Матея закінчується безпосереднім наказом Ісуса Христа Своїм учням: «Ідіть, отже, і зробіть учнями всі народи: христячи їх в ім’я Отця і Сина і Святого Духа, навчаючи їх берегти все, що я вам заповідав.

Богослов'я Якою є правдива Церква Христова?  Роздуми про Символ віри, частина VІІІ

У Символі віри Церква описана як Єдина, Свята, Соборна і Апостольська. Роздумаємо про ці головні чотири ознаки Церкви, які є різними за своїм значенням, але всі вони нерозривно взаємопов’язані між собою.

Богослов'я Яким є суд Божий і що таке Царство Небесне? Роздуми про Символ віри, частина VІ

Для перших християн віра у Друге пришестя Ісуса Христа була радісною. Взагалі суть християнського життя сприймалася, перш за все, як очікування Христа. Остання книга Нового Завіту – Одкровення Івана Богослова завершується закликом: «Прийди, Господи Ісусе!» (Од. 22,20).

Богослов'я Що таке «Небо»  або Чому Христос, прийшовши на Землю, знову вознісся на Небо? Роздуми про Символ віри, частина V

Досить часто невіруючі люди стверджують християнам, що вони нібито зберегли первісне, донаукове розуміння неба, як «фізичного» місця у Всесвіті, де «знаходиться» і «сидить» Бог. Проте це стародавнє вірування, спільне для поганського світогляду, не має нічого спільного з християнським розумінням, відчуттям і вживанням слова «небо».

Богослов'я Від Буття до гендеру: сімейні цінності у сучасному світі

Чи є вихід із кризи, в якій сьогодні перебуває сучасна сім’я? Для того, щоб відповісти на це запитання, потрібно розібратися, де бере початок сім’я і подружжя як такі? Хто придумав цю форму зв’язку між чоловіком і жінкою?  В чому полягала її суть і призначення, та чи змінилася вона сьогодні? 

Канонічне право Хрещення дітей: Сакрамент раннього спасіння чи ритуальна формальність?

Підставою хрещення дітей є саме Святе Письмо, на якому базується традиція і приписи Церкви. Так вже у Новому Завіті акцентується на хрещенні дітей, коли згадується хрещення цілих будинків (родин, що проживають разом) і сімей (Діян. 16,33, І Кор.15,16). Практика мотивується необхідністю хрещення для спасіння, тому вже у первинній Церкві велася і рекомендувалася практика хрещення дітей (Апостольські канони). Хрестити дітей дораджується і в Еф. 6,4; і в Лк 18,16;

Богослов'я НАШ БОГ… «був розп’ятий за нас за Понтія Пилата, і страждав, і був похований».Роздуми про «Символ віри» розділ ІІІ

Чому саме ім’я Понтія Пилата згадується у «Символі віри»? Це ж тільки одне ім’я, серед багатьох інших імен осіб, які брали участь в засудженні і муках невинного Месії. На дане питання можемо дати дві відповіді, однаково важливі для нашої віри.